[▷▷▷] STOP TUTUROR POFTELOR - 7 STRATEGII DE COMBAT! | slabit 60 kg |

Strategie de slabire

Conținutul

    Ai încercat o listă întreagă de diete și pare că nici una nu a dat rezultatul mult așteptat. Nutriționistul Wasim Nazer vine cu o serie de recomandări pe care suntem siguri că le cunoșteai deja, doar că nu te-ai gândit că te-ar ajuta atât de tare.

    slabire corp încercând din greu să piardă în greutate dar nu poate

    Crește aportul de proteine! Un studiu a comparat două tipuri de mic dejun și efectul în secreția grelinei, hormonul care stimulează foamea. Concluzia a fost că un mic dejun bogat în proteine a scăzut nivelul de grelina.

    ce sa faci sa slabesti mai repede slabire cny

    Adaugă, așadar, în dieta ta carnea, fructele de mare, carnea de pasăre, leguminoasele, ouăle, nucile și semințele. Ai grijă la numărul de calorii! Știai că numărarea caloriilor este cea mai eficientă metodă de a ține deoparte kilogramelor în plus.

    aportul de nutrienți zilnici să piardă în greutate puteți pierde burta grasă

    Slăbim când primim din alimentație mai puține calorii decât necesarul energetic zilnic. Sigur, este recomandată și creșterea nivelului activității fizice zilnice. Bea mai multă apă!

    cea mai simpla dieta pentru slabire reclama de slabit

    Bea mai multă apă și o să ai mai puține kilograme. Evită însă să bei apă în timpul meselor sau imediat după ce ai mâncat! Consumă mai multe alimente bogate în fibre!

    De fapt, soluția este chiar în fața ta! Soluția este în deciziile pe care le iei zilnic. Deciziile de a scăpa rapid de kilogramele în plus de obicei ne aduc și probleme de snătate mai devreme sau mai târziu.

    Fibrele se mișcă încet prin tractul gastrointestinal, încetinind golirea stomacului și oferindu-ți senzația de sațietate mai mult timp. Cele mai bogate alimente, atunci când vine vorba despre cantitatea de fibre, sunt fructele, legumele, cerealele integrale, nucile și semințele.

    Oamenii de ştiinţă care au efectuat un studiu pe această temă vin cu explicaţii. Două grupuri de 50 de participanţi au primit din partea specialiştilor fotografii cu mâncare, însoţite de sugestii privind numărul de calorii din fiecare farfurie. Participanţilor le-au fost oferite, de asemenea, informaţii legate de numărul de calorii recomandate zilnic în funcţie de sex şi vârstă şi ulterior au fost rugaţi să îşi stabilească în mod independent propriul buget de calorii.

    Reglează-ți programul de somn! Un alt strategie de slabire a arătat că și o singură noapte albă poate crește nivelul hormonilor foamei, ceea ce ar putea duce la creșterea poftei de mâncare și la creștere în greutate.