Alimentația în timpul alăptării - forconcid.ro

Diete in timpul alaptarii

În loc să consumați orez, grâu rafinat sau alte făinoase, optați pentru cereale integrale. Ele sunt și forma naturală a amidonului și a zahărului.

Alimentația în alăptare - ce să mănânci în perioada alăptării?

Băuturi bune: În timpul fazei de alăptare, corpul vostru are cum să faci pisoiul să piardă în greutate și de grăsime.

Dar nu ar trebui să fie grăsimile nesănătoase.

diete in timpul alaptarii

Prin urmare, în afară de grăsimile mono și polinesaturate, ar trebui să spuneți nu tuturor grăsimilor improprii. Consumul de alte diete in timpul alaptarii nu numai că va provoca afecțiuni cardiace, ci va crește și greutatea corporală.

  • Ce mâncăm în primele luni de alăptare. Reguli și restricții
  • Alimentatia mamei in timpul alaptarii - 8 sfaturi ale nutritionistului -
  • Dieta in timpul alaptarii la san © Autor: Redacția ROmedic O alimentatie sanatoasa a mamei este la fel de importanta in perioada de alaptare ca si in cea de sarcina.
  • Cum să pierzi toată burta grăsime
  • Cocktail de fructe pentru slabit
  • Alimentația în alăptare - ce să mănânci în perioada alăptării?
  • Dieta potrivita pentru o mama ce alapteaza
  • Slabire banner

Apă: Apa este foarte esențială pentru mama care alăptează și servește ca cea mai bună băutură. În medie, o mamă care alăptează trebuie să consume cel puțin căni de apă în fiecare zi.

Nutriția și slăbitul în timpul perioadei de lăuzie și alăptare - Clinicile private Medic Line

Fiecare ceașcă ar trebui să fie de aproximativ ml. Apa ajută la menținerea organismului fără toxine și întotdeauna hidratat.

Dieta de slabire in perioada alaptarii In teorie, suna extrem de bine toate sfaturile nutritionistilor, intens propagate prin toate mediile existente. Sfaturi, de altfel, extrem de evidente: sport plus dieta egal silueta.

Includeți următoarele tipuri de carne în dietă pentru a pierde în greutate în timp ce alăptați. Ar trebui să încercați să mâncați carne slabă sau albă în loc de una roșie.

Alimentatia mamei pe perioada alaptarii

Alegeți carnea de păsări de curte precum puiul și curcanul. Cele mai multe fructe de mare au carnea albă, alegeți pești cu conținut scăzut de mercur. Înainte de a slăbi, trebuie să-ți pui aceste 5 întrebări importante 7. Sportul: Ideea de a consuma dieta menționată mai sus este inutilă dacă nu faceți și cîteva exerciții fizice zilnic.

diete in timpul alaptarii

Vă recomandăm să mergeți cel puțin de minute pe zi. În stadiile inițiale ale alăptării nu trebuie să faceți exerciții riguroase, dar cantități mici de activitate fizică vă pot face să deveniți activă. Puteți consulta întotdeauna medicul pentru a afla cele mai bune exerciții adecvate pentru voi.

Deci, dacă o anumită hrană este nesănătoasă pentru bebeluș, evitați-o fără să mai stați pe gânduri.

Alimentația în primele luni de alăptare. Reguli și restricții

Alcool: În primele două luni de la nașterea bebelușului, trebuie să vă abțineți complet de la consumul de alcool. Chiar și după această perioadă, nu treceți peste limită.

diete in timpul alaptarii

Limitați aportul la 1 sau 2 băuturi ocazionale. După ce consumați alcool, nu alăptați imediat. Asigurați-vă că există un decalaj de cel puțin ore de timp pentru alăptare, pentru a evita transmiterea alcoolului la copil.

diete in timpul alaptarii

Cofeina: Cofeina nu este sănătoasă pentru copilul nou-născut și, prin urmare, nu ar trebui să consumați acele cești suplimentare de ceai sau cafea. În afară de o ceașcă de ceai sau de cafea dimineața, este recomandat să stați departe de ea.

diete in timpul alaptarii

Consumul nu trebuie să depășească mai mult de mg pe zi. Chiar se poate!

Sfaturile specialistului. Alimentația mamei care alăptează

Fast-food: S-ar putea să vă confruntați cu multe pofte în timpul fazei de alăptare, dar asta nu este o scuză pentru că nu vă faceți griji cu privire la mâncarea nesănătoasă! Alegeți mai degrabă fructe cu coajă lemnoasă, legume, fructe, diete in timpul alaptarii, salate, alimente sănătoase.

diete in timpul alaptarii

În toate circumstanțele, trebuie să stați departe de alimentele rapide cu consum mare de calorii, băuturi răcoritoare și deserturi grele. Aceste alimente pot aduna calorii nesănătoase și grăsimi în corp, ceea ce reprezintă un obstacol în calea scăderii în greutate.

Astfel, este necesar să rămâneți răbdătoare și calme și să lăsați greutatea să se piardă încet, dar în mod constant. Sperăm că veți urma regulile unui plan alimentar sănătos de a pierde în greutate în timp ce alăptați.