Dietele hiperproteice. Cum functioneaza. Cum sa le folosesti fara riscuri

Diete hiperproteice

Dieta hiperproteică: Ce și cum să mănânci pentru a scăpa de kilograme 2 septembrie de Revista de Sănătate Multe dintre persoanele care doresc să slăbească adoptă dieta hiperproteică.

Dezavantajele unei diete hiperproteice Deficiențe nutriționale Unele diete bogate în proteine restricționează sever carbohidrații și pot duce la deficiențe nutriționale și lipsa fibrelor, ceea ce poate duce la constipație. În plus, o dietă bogată în proteine poate duce la respirație urât mirositoare.

Alimentele cu o cantitate ridicată de proteine sporesc senzația de sațietate, în timp ce aportul caloric este, diete hiperproteice obicei, mai mic. După cum sugerează denumirea, dieta hiperproteică are un conținut ridicat de proteine și doar o cantitate mică de carbohidrați.

  • One moment, please
  • Ketonal forte pastile pret

Majoritatea oamenilor pot urma o dietă hiperproteică mâncând carne, pește, produse lactate, ouă, fasole și legume relativ bogate în proteine, precum sparanghelul și spanacul.

Alimentele bogate în proteine sunt o binefacere în curele de slăbire.

diete hiperproteice

Foto: express. Beneficiile proteinelor în dieta hiperproteică Pe lângă faptul că ajută la pierderea în greutate, proteinele oferă diete hiperproteice câteva beneficii esențiale.

Ce alimente consumam in dieta hiperproteica?

Beneficiile proteinelor includ: asigură enzimele care ajută producerea a mii de reacții chimice în întregul corp; ajută organismul să mențină sănătatea păruluipielii, mușchilor și oaselor sau să le repare; anumite proteine sunt esențiale în producerea hormonilor care ajută organele și celulele organismului să comunice.

De asemenea, proteinele sunt o sursă de aminoacizi.

diete hiperproteice

În total, există 22 de aminoacizi, dintre care nouă trebuie obținuți din alimentație, deoarece organismul nu îi produce. În schimb, multe proteine vegetale oferă doar o parte dintre aminoacizi, ceea ce înseamnă că trebuie combinate cu alte alimente pentru a obține toți aminoacizii esențiali.

Ce spune știința despre dieta hiperproteică?

Dieta hiperproteica pode fazer mal à saúde?

Cercetătorii încă nu cunosc efectele pe termen lung ale consumului ridicat de proteine. Foto: epochtimes. Cu toate acestea, efectele pe termen lung ale dietei hiperproteice necesită studii suplimentare.

diete hiperproteice

Unele studii sugerează că adoptarea unei diete hiperproteice pe termen lung poate cauza probleme de sănătate. Unii oameni de știință diete hiperproteice avertizat că o dietă bogată în proteine poate afecta rinichii și poate crește riscul de dezvoltare a afecțiunilor asociate consumului ridicat de grăsimi animale precum guta.

În plus, dietele care limitează carbohidrații pot dăuna sănătății. Copiii și adolescenții prezintă un risc deosebit de malnutriție din cauza consumului insuficient de carbohidrați.

Totuși, majoritatea cercetărilor indică faptul că dieta hiperproteică este ideală pentru pierderea în greutate, cel puțin pe diete hiperproteice scurt.

Dietele hiperproteice: ce riscuri ai daca mananci prea multe proteine

Ce alimente conține dieta hiperproteică Există multe modalități de a spori consumul de proteine, chiar și pentru cei cu alte restricții alimentare. De exemplu, persoanele care urmează o dietă vegetariană sau vegană sau cei care evită lactatele pot totuși să adopte o dietă bogată în proteine.

Dietele hiperproteice au avantajul unei slabiri rapide in primele saptamani. Dupa ce scapi de prima perioada, numarul kilogramelor pierdute scade semnificativ. In plus exista riscul unei ingrasari rapide daca revenim la alimentatia anterioara. In ciuda dezavantajelor pe termen lung, exista multi sustinatori si adepti ai acestei diete.

Nu doar carnea, ci și legumele conțin proteine. Foto: nationalpost. Ce să mănânci și ce să eviți Pentru eficiență maximă în dieta hiperproteică, este important să alegi alimentele potrivite. Mai jos sunt câteva opțiuni excelente, potrivite pentru orice gusturi: ouă.

diete hiperproteice