Dieta vegană de 22 de zile. Tot ce trebuie să ştii despre această metodă de slăbire

Dieta de slabit vegana

dieta de slabit vegana atât de greu să și piardă grăsimea coapsei

Alge marine Cereale integrale Toate aceste alimente sunt combinate pentru crearea unor mese echilibrate care să satisfacă toate nevoile nutriționale ale organismului. Citește și: 3 cereale ce te ajută să slăbești De ce să folosești dieta vegană pentru slăbit?

Pentru a slăbi, este esențial să îți reduci aportul caloric, fără să cazi în extreme, desigur. Multe persoane folosesc dieta vegană pentru slăbit datorită combinației sale de alimente sănătoase sărace în calorii care umplu stomacul, îmbunătățesc digestia și sprijină procesele care stimulează pierderea în greutate, hrănind totodată organismul cu cei mai importanți nutrienți.

Dieta vegană produce carențe nutriționale? Unul dintre cele mai controversate aspecte cu privire la dieta vegană este legat de carențele nutriționale. În realitate, totul depinde de modul în care îți planifici mesele.

Cum am slăbit 4 kg în 10 zile + 8 rețete vegan

O dietă vegană ne poate oferi toți nutrienții de care avem nevoie în orice stadiu al vieții, însă numai dacă este concepută corect, astfel încât să țină cont de nevoile nutriționale ale organismului. Singura excepție o reprezintă vitamina B12, care este de origine animală. Însă poți lua un supliment separat pentru a menține un nivel sănătos.

Principalele surse de proteine sunt, de asemenea, de origine animală, însă pot fi înlocuite cu produse vegetale, care oferă proteine cu o valoare biologică ridicată adică sunt foarte ușor de asimilat. Meniu în dieta vegană pentru slăbit Luni Mic dejun: salată de fructe.

Gustare la mijlocul dimineții: o mână de fructe oleaginoase nuci, migdale, arahide, etc. Prânz: falafel și lipie cu humus și legume. Gustare de după-amiază: un pahar de lapte vegetal de cocos, migdale sau soia și pâine prăjită cu roșii și ulei.

Cină: pizza vegetariană. Marți Mic dejun: un pahar de lapte vegetal și o porție de pâine integrală cu piure de avocado și roșii.

dieta de slabit vegana gemeni de slabire

Gustare la mijlocul dimineții: amestec de fructe proaspete. Prânz: salată de quinoa cu sparanghel și căpșuni. Gustare de după-amiază: un pahar de lapte vegetal și o lingură dieta de slabit vegana semințe de floarea soarelui. Cină: mâncare cu broccoli, dovlecel și tofu la tigaie.

Dieta vegana pentru slabire

Te-ar putea interesa și: Cele mai bune legume pentru slăbit Miercuri Mic dejun: sucul stors dintr-o portocală, un kiwi și o pară tăiate mărunt, o mână de fructe uscate și o felie de pâine prăjită cu salată și ulei de măsline. Gustare la mijlocul dimineții: un pahar de lapte vegetal și biscuiți vegani.

Plante vs Carne - E Veganismul o idee buna? (Opinia Nutritionistului)

Prânz: supă de cartofi și praz, chifteluțe de ovăz cu roșii și cimbru. Gustare de după-amiază: un măr tăiat bucățele și o mână de alune 20 g. Cină: salată de năut, orez brun cu tofu, pâine integrală și iaurt de soia cu gem.

Dieta vegana de slabit, citește și

Joi Mic dejun: o pară și o piersică tăiate mărunt, un pahar de lapte vegetal și o mână de fructe oleaginoase. Gustare la mijlocul dimineții: un măr și un kiwi tăiate mărunt și biscuiți integrali. Prânz: salată de mazăre și legume, paste cu roșii și tofu. Gustare de după-amiază: două clementine.

Încearcă dieta vegană pentru slăbit

Cină: legume la tigaie și seitan, un pahar de lapte vegetal. Vineri Mic dejun: un pahar de lapte vegetal cu biscuiți vegani cu ovăz și nucă de cocos. Prânz: burger cu fasole și ciuperci și cartofi la cuptor. Gustare de după-amiază: un dieta de slabit vegana de lapte vegetal și pâine integrală cu piure de avocado și roșii.

Dieta vegană de 22 de zile. Tot ce trebuie să ştii despre această metodă de slăbire

Cină: tofu cu sos de usturoi negru și salată de regenon pastile de slabit pret roșie cu maioneză vegană.

Sâmbătă Mic dejun: ceai cu lapte de ovăz și pâine integrală cu gem. Gustare la mijlocul dimineții:un pahar de lapte vegetal și biscuiți vegani. Prânz: bruschete cu roșii și ardei umpluți cu orez. Gustare de după-amiază: două fructe tăiate mărunt. Cină: omletă vegană cu ciuperci. Duminică Zi liberă.

dieta de slabit vegana dieta cu ghimbir si lamaie

Planifică un meniu la alegere, din care să fie excluse, desigur, produsele de origine animală. Îți dorești să adopți dieta de slabit vegana vegană pentru slăbit?

Chiar dacă nu este ușor de urmat, acest tip de regim alimentar oferă multe beneficii organismului. S-ar putea să te intereseze