Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință - DefatX

Cum să pierzi știința de grăsime burta, Cum să pierzi știința de grăsime burta

Știință privind pierderea de grăsimi

Care sunt diferitele tipuri de grăsime abdominală? Comparativ cu restul corpului, doar o cantitate mică de grăsime este localizată în burtă. Există două tipuri principale de grăsime abdominală - una se găsește sub piele și cealaltă se găsește mai adânc în interiorul abdomenului, înconjurând organele interne. Grăsime abdominală subcutanată Grăsimea subcutanată sau țesutul adipos subcutanat SAT este grăsimea care se găsește sub piele. În general, femeile au cantități mai mari de grăsime subcutanată decât bărbații.

cum să pierzi știința de grăsime burta cum să mănânci pentru a arde burta grăsime

Spre deosebire de grăsimea care se găsește mai adânc în cavitatea abdominală, grăsimea subcutanată nu este la fel de puternic legată de riscul crescut de boală. Cu toate acestea, dacă aveți prea multă grăsime corporală, în general, inclusiv grăsimea totală a burții, vă poate crește riscul de a dezvolta unele boli cronice, cum ar fi diabetul de tip 2, bolile de inimă și anumite tipuri de cancer.

Dimpotrivă, menținerea unor niveluri sănătoase de grăsime abdominală și grăsime corporală generală vă poate ajuta să reduceți riscul de a dezvolta o boală cronică.

Grăsime abdominală viscerală Țesutul adipos visceral TVA sau grăsimea viscerală din burtă este grăsimea care înconjoară organele interne precum rinichii, ficatul și pancreasul, deci este mult mai adâncă în abdomen decât grăsimea subcutanată.

cum să pierzi știința de grăsime burta retete de mancare pentru diete de slabit

În comparație cu grăsimea subcutanată, grăsimea viscerală este mult mai activă din punct de vedere metabolic. Acest tip de grăsime conține mai multe celule, vase de sânge și nervi decât grăsimea subcutanată.

  • Tipuri de grăsime din burtă: Ce sunt și cum să slăbească grăsimea din burtă
  • Știință privind pierderea de grăsimi. 3 metode susținute de știință pentru pierderea grăsimii ISSA
  • Cum să pierzi știința de grăsime burta - forconcid.ro
  • Cu toate acestea, grăsimea abdominală este extrem de legată de diabetul de tip 2 și de bolile cardiovasculare.

Grăsimile viscerale sunt puternic legate de rezistența crescută la hormonul insulină, care reglează nivelul zahărului din sânge.

În timp, rezistența la insulină poate duce la creșterea nivelului de zahăr din sânge și la dezvoltarea diabetului de tip 2. Sugestii pentru tine: Este vegan din piele sintetică? Grăsimea viscerală contribuie, de asemenea, la inflamația sistemică, care vă poate crește riscul de boală.

Interesant este că distribuția grăsimii corporale se modifică odată cu vârsta. De exemplu, în timp ce femeile aflate în premenopauză au niveluri mai ridicate de grăsime subcutanată din burtă, femeile aflate în postmenopauză tind să aibă niveluri mai ridicate de grăsime viscerală, ceea ce contribuie la un risc crescut de boală metabolică. De asemenea, grăsimea viscerală tinde să fie mai mare la persoanele de origine europeană comparativ cu persoanele de alte etnii.

Se găsește sub pielea ta.

cum să pierzi știința de grăsime burta poti sa slabesti in 4 luni

Între timp, grăsimea viscerală din burtă înconjoară organele din cavitatea abdominală și este puternic legată de riscul crescut de boală. De ce excesul de grăsime abdominală poate dăuna sănătății Deși a avea niște grăsimi abdominale este normal și necesar pentru o sănătate bună, a avea prea multă grăsime abdominală vă poate dăuna sănătății și vă poate crește riscul de boală. Sugestii cum să pierzi știința de grăsime burta tine: Antioxidanții explicați în termeni simpli Grăsimea viscerală este tipul de grăsime din burtă care este semnificativ legat de problemele de sănătate.

Grăsimea viscerală și ficatul Grăsimea viscerală este situată lângă vena portală, care transportă sângele din tractul gastrointestinal către ficat pentru procesare. Grăsimea viscerală transferă acizi grași, proteine inflamatorii și alte substanțe periculoase în ficat. Ca atare, grăsimea viscerală este asociată cu inflamație hepatică și cantități mai mari de grăsime hepatică, ceea ce crește riscul de a dezvolta afecțiuni precum rezistența la insulină și boli hepatice grase nealcoolice.

Sugestii pentru tine: Câți carbohidrați ar trebui să mănânci pe zi pentru a slăbi? Riscul total de grăsime cum să pierzi știința de grăsime burta și boală În timp ce grăsimea subcutanată din burtă nu este la fel de puternic legată de riscul bolii ca grăsimea viscerală, având cantități mari de burtă totală și grăsime corporală, este esențial să vă concentrați asupra reducerii grăsimii globale din burtă, nu doar a tipului visceral.

Studiile arată că acumularea excesivă de grăsime corporală este un factor major în dezvoltarea rezistenței la insulină, disfuncția vaselor de sânge, ficatul gras, ateroscleroza acumularea plăcii în arteretensiunea arterială ridicată și sindromul metabolic. Cercetările sugerează, de asemenea, că persoanele care au mai multe grăsimi viscerale prezintă un risc mai mare de apariție a mai multor afecțiuni de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2, boala metabolică, ficatul dieta de slabit a oanei radu și factorii de risc crescuți cum să pierzi știința de grăsime burta bolilor de inimă, cum ar fi nivelurile ridicate de grăsime din sânge și tensiunea arterială.

Știința pierderii de grăsimi

În plus, un studiu efectuat pe peste Sugestii pentru tine: Sunt smoothie-uri bune pentru tine? Având o circumferință mai mare a taliei este, de asemenea, puternic legată de riscul crescut de boală.

Circumferința taliei este o modalitate de evaluare a grăsimii abdominale totale, astfel încât cum să pierzi știința de grăsime burta grăsimea subcutanată, cât și cea viscerală sunt factori care contribuie la această măsurare. Studiile arată în mod constant că menținerea unei circumferințe sănătoase a taliei și reducerea circumferinței taliei prin dietă și cum să pierzi știința de grăsime burta fizice duce la îmbunătățiri semnificative în multe aspecte ale sănătății, în special sănătatea inimii și riscul de diabet.

Chiar dacă grăsimea subcutanată nu este considerată la fel de dăunătoare ca grăsimea viscerală, este important să vă concentrați asupra reducerii grăsimii totale din burtă pentru o sănătate optimă. Modalități eficiente bazate pe dovezi de a pierde grăsimea abdominală Acum, că sunteți conștient de diferitele tipuri de grăsimi abdominale și efectele lor asupra sănătății, vă puteți întreba cum puteți pierde excesul de grăsime abdominală în condiții de siguranță și durabilitate.

Rețineți că, deși dieta și stilul de viață joacă un rol semnificativ în acumularea de grăsime din burtă, factori precum vârsta, sexul și genetica au, de asemenea, un efect. Din fericire, există mai multe modalități de a pierde excesul de grăsime din burtă și, la rândul lor, reduceți riscul de apariție a multor afecțiuni de sănătate.

Iată câteva sfaturi bazate pe dovezi pentru a pierde grăsimea din burtă: Decupați băuturile zaharoase. Consumul de prea multe băuturi zaharoase, cum ar fi sifonul, a fost legat de acumularea crescută de grăsime viscerală și de o circumferință mai mare a taliei. Încercați să schimbați băuturile zaharoase cu apă sau apă spumantă. Creșterea activității fizice poate reduce semnificativ grăsimea abdominală.

Încercați să vă amestecați antrenamentele, inclusiv activitatea aerobă de intensitate ridicată și joasă, precum și antrenamentul de rezistență, care s-au dovedit a ajuta la reducerea grăsimii abdominale.

Creșteți aportul de fibre. Persoanele care urmează diete bogate în fibre tind să aibă mai puține grăsimi abdominale decât cele care nu.

În plus, trecerea la o dietă bogată în fibre vă poate ajuta să pierdeți excesul de grăsime din burtă.

cum să pierzi știința de grăsime burta coolsculpting pentru slăbire

Reduceți alimentele ultra-procesate. Studiile arată că consumul frecvent de alimente ultraprocesate, cum ar fi gustări, dulciuri, fast-food și produse rafinate din cereale, sunt legate de o circumferință mai mare a taliei. Limitați consumul de alcool. Consumul de prea mult alcool vă poate afecta sănătatea generală în mai multe costum pentru a slabi, inclusiv contribuind la acumularea excesivă de grăsime abdominală.

Nu zgârciți somnul.

What is Belly Fat and How to Reduce it ?

Calitatea slabă a somnului este asociată cu acumularea de grăsime viscerală. În plus, o recenzie care a inclus peste Creșteți aportul de proteine. Modelele dietetice cu un conținut mai ridicat de proteine pot contribui la promovarea pierderii de grăsime din burtă.

O analiză care a inclus Umpleți alimente întregi. Reducerea alimentelor ultraprocesate și consumul în principal alimente întregi, minim procesate, cum ar fi legume, fructe, nuci, fasole și surse sănătoase de proteine și grăsimi, pot promova sănătatea generală și nivelurile sănătoase de grăsime din burtă.

marisa corvo record label Eco slim dottor morelli

În plus față de sfaturile enumerate mai sus, cercetările recente sugerează că unele persoane cu prea multă grăsime abdominală pot beneficia de reducerea consumului de carbohidrați. Interesant, ambele diete au dus la cantități similare de greutate și la pierderea totală a grăsimii corporale, dar dieta cu conținut scăzut de carbohidrați și bogată în grăsimi a fost mai eficientă în reducerea grăsimii din burtă, în special.

Alte studii au constatat, de asemenea, că restricționarea carbohidraților poate ajuta la reducerea grăsimilor viscerale în rândul persoanelor cu risc de a dezvolta diabet de tip 2, precum și în cazul femeilor cu sindromul ovarian polichistic PCOS.

Cu toate acestea, dieta este extrem de individualizată, iar unele persoane pot obține rezultate mai bune cu un aport mai mare de carbohidrați, mai ales dacă acești carbohidrați sunt consumați ca parte a unei diete bogate în fibre, plant-forward, care include cereale integrale, leguminoase, legume și fructe.

cum să pierzi știința de grăsime burta cum de a arde burta grăsime wikipedia

Sugestii pentru tine: Când este cel mai bun moment pentru a lua creatină? Colaborarea cu un profesionist cu experiență în domeniul sănătății, precum un dietetician înregistrat, vă poate ajuta să alegeți un model dietetic adecvat care să favorizeze pierderea grăsimii din burtă și starea generală de sănătate și să răspundă nevoilor și preferințelor dvs.

De asemenea, luați în considerare lucrul cu un dietetician înregistrat pentru sfaturi nutriționale personalizate. Din fericire, există multe modalități sănătoase de a reduce excesul de grăsime din burtă, inclusiv creșterea aportului de alimente bogate în nutrienți, somnul suficient și mișcarea corpului mai mult.

Amintiți-vă că crearea unor obiceiuri sănătoase și durabile este mult mai importantă pentru bunăstarea dumneavoastră generală decât scopul de a pierde rapid în greutate. Dacă aveți nevoie de sfaturi dietetice mai personalizate despre cum să pierdeți excesul de grăsime din burtă și să vă reduceți riscul de boală, contactați un dietetician înregistrat cu cunoștințe.

Ultima actualizare la 20 noiembrie și ultima examinare de către un expert la 27 septembrie

  • Cum să pierzi grăsimea localizată? Ce spune știința ! Cum pierzi știința grasă
  • Eliminare grasime solduri - Cum să eliminați grăsimea șoldurilor
  • One moment, please
  • Cum scapi de burtă.